2014/10/14

FASHION: Nature is mourning - Když příroda truchlí

"There's a sad, sad voice in the autumn rain,
Mournful rain;
As it beateth slowly against the pane,
Window pane.
And the wind sings by with a conscious breath,
And seems like a messenger whispering death,
As the flowers bend with a drooping eye--
Bend and die."
                                    Mary T. Lathrap (1838-1895)







Anglické mlhavo, vlkho, teskno konečně přichází s říjnem. Ještě nedávno jsem na blog dávala fotky v sukni, teď se obaluju oblečením od hlavy až k patě. Stromy jsou ještě víceméně zelený, ale podzimní atmosféra je všude ve vzduchu. Aspoň ze začátku mám pro tohle období slabost a obzvlášť tady. Třeba teď o víkendu jsme si vyšli k místnímu panství Knole House. Okolo něj je rozprostřený obří park, kde žijou kromě ostatní divoký zvěře i daňci....




A všude kolem staletý stromy, pastviny, mlha, déšť, vítr. To vše na mě  působilo v jeden okamžik, Byl to hodně silnej pocit, někdo by řekl depresivní, ale já si to užívala. Zatímco přítel si představoval, až si dá horkou čokoládu a sušenky, já sem měla v hlavě všechny ty anglický romány od sester Brontëových, tu Větrnou Hůrku, Janu Eyrovou. Potom taky všechny ty anglický detektivky a tak.







Jinak mám novej klobouk a kabelku (viz výše), který se k týhle náladě náramně hodí. A dokonce, když si ten klobouk narazím víc do čela, tak odolá i větru:).

A co vy? Jak snášíte mlhavé dny?

Pa

TBlack


Photo: Pepino, TBlack

3 komentáře:

  1. Teda naprosto s tebou souzním :) Krásně melancholicky laděné :)

    Just Be Yourself

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji:), ta melancholie ke mně na podzim prostě patří:)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je skutočne krásne prostredie, príroda a zvieratá - to skutočne milujem. Musím si už konečne spraviť nejaký výlet a pokochať sa takouto nádherou :-)

    OdpovědětVymazat