2015/02/24

Do you want to go to the seaside?


English Coasts


Útesy Seven Sisters



Zdravím všechny!

Dnešní post bude obrázkový, pokochejte se, co jsme nafotili na výletu u moře :).


Mám ráda město, ale čím jsem starší, tím více potřebuju k životu přírodu. Jelikož bydlím v malé vesnici nedaleko od Londýna, mám vyvážený poměr obojího. A anglická příroda je navíc užasná, co mě na ní ale asi nejvíc fascinuje je moře, útesy a pláže. Chladnější a drsnější než zažijete na dovolené v Itálii, ale pro mě magičtější. Minulou neděli jsme se vypravili do Brightonu a na útesy Seven Sisters. Brighton je živé přímořské letovisko plné kultury. My jsme strávili podstatnou část dne na pláži, nenechte se mýlit, sice je únor a já si vyrazila v zimní bundě, ale Brighton nás uvítal naprosto perfektním počasí a teplotou věřím, že nad 15 stupňů. Lidi z toho byli zblblý, někdo vyšel v triku, jinej v kabátu, další v holinách :-D.



Západ slunka jsme si pak vychutnávali o 30 km dál na bílých útesech Seven Sisters (kdybyste pokračovali po pobřeží dál dorazili byste až k útesům doverským). Ty obří kolmé útesy pokryté zvrchu sytě zelenou trávou, pod nimi oblázkové pláže a rozvlněné moře mě neskutečně nabíjí energií i teď, když sleduju ty fotky. Když jsem se hluboka nadechla toho lehce slaného mořského vzduchu, cítila jsem se tam tak nějak víc svobodně. 








A na závěr můj nejoblíbenější "sea song": Seaside od Kooks



Mějte se a rozhodně vyražte k moři ;).

T. Black

4 komentáře:

  1. Miluji Brighton. Navštívila jsem jej asi před rokem. Vypadá nádherně a útesy jsou hrozně nádherný, doopravdy romantické místo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to tam zamilovala :), no tak snad se mi někdy podaří splnit si sen a koupit si maják, ve kterým budu bydlet :D

      Vymazat
  2. Nádherný fotky! Lásku k Brightonu naprosto sdílím, taky jsem z Londýna chtěla vždycky vypadnout k moři, cítit se svobodně, nezávisle.. a ty vlny, vzduch, vítr.. to všechno tomu krásně dominovalo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak a od teď až uslyším tuhle písničku, tak si vzpomenu na tenhle článek (a že mi v uších hrají The Kooks docela často :)).
    Krásný fotky, užívej Anglii!

    OdpovědětVymazat