2014/11/11

London Calling!







Bydlím od Londýna asi půl hoďky vlakem, ale od září jsem tam byl jenom dvakrát, což je trochu ostuda, protože Londýn miluju. Ani nepotřebuju nějaký barvitý program, prostě projít se podél řeky od Tower Bridge až po Westminster, pak se skočit ohřát do muzea či galerie, někde si dát dobrý oběd, něco málo pokoupit a můžu jet zase domů a jsem spokojená.
Miluju ten londýnskej charakter, samozřejmě všechny ty červený busy, schránky, telefonní budky v kombinaci s architekturou, černejma taxíkama...Taky mě baví se koukat v City na spěchající byznysmeny v elegantních kabátech a oblecích s kufříky a aktovkami. Mám tu taky často harrypoterrovskou náladu, hlavně když se setmí, každou chvíli čekám Záchrannej autobus a chybí mi tu Příčná ulice :D.

Mám ráda britskej tradiční styl i v módě, takže jsem Londýn navštívila v alá Burberry outfitu (miluju tartanový kostkatý vzory :) ), pod tmavěmodrým kabátkem jsem měla vintage šaty ve stejné barvě a přes ně bílý svetr, k němu jsem ladila podkolenky. Akorát jsem tak nějak zjistila, že jsem outfit pod kabátem jaksi nevyfotila :-D. Tak tady alespoň dvě fotky z Oxford Street.

Burberry Style

4 komentáře:

  1. tý jo ..ale nechybý ti Česko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ani zatím ne, jsem tu jen čtvrt roku, ale ono to přijde...no a po českým pivu a po polomáčených sušenkách se mi vlastně stýská už teď:)

      Vymazat