2016/02/10

TEREZA VE FRANCII: Paris, Paris, Paris Pictures

Slíbila jsem Vám fotky z Paříže, tak tady jsou! Je to random výběr a určitě jich bude více :). Spousta z Vás určitě v Paříži taky už byla, co vám tam učarovalo nejvíc?


Zátiší s Eiffelovkou. Je to klišé, ale je ho potřeba! Vždycky se mi chce říct, aby se z toho kusu železa Francouzi nepodělali, ale když si tak kolem projíždím metrem (v tu chvíli nadzemním) prostě mi to nedá a musím na ní pořád civět. Dobře, asi mě taky dostala ;)!


Malý pařížský London Eye ;)


 Montmartre ♥
Je to zvláštní, tahle malá čtvrť je prostě kouzelná, ale jak sejdete z kopečka dolů, je to  kolem pěkně špinavý a plno pochybných existencí, a to nezmiňuju tu záplavu bordelů kolem Moulin Rouge :D.



Seina, ať přejdete přes jakýkoliv most tady dole v centru, je to prostě romantika!



Le Chat noir!



♥ ♥ A jako takhle to je všude, vážně tady pokoušejí moji svatou trpělivost nepřežrat se k smrti!


Teda tohle není úplně to, co bych si tady ve Francii dala (prostě mořský plody ne-e), ale tak jsem je aspoň zvěčnila!

Slaný karamel je prostě nepřekonatelný!



Je libo plátek domu?









A rozloučení z Louvru!



3 komentáře:

  1. Máš úžasné fotky! Nejvíce se mi líbí ta ulička s kočičákem, ta je skvělá! :)) taky mám pár fotek na blogu z Paříže, kdybys chtěla, mrkni :)) http://prikrylovatereza.blogspot.cz/2016/01/pariz.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, máš to taky krásný! To svítání nad Eifellovkou ♥!

      Vymazat