2015/04/28

How I Met My Avengers Heroes in London


(Zkouším psát i v angličtině, protože jsem to slíbila pár lidem, co byli na premiéře, radši to proboha nečtěte :D.)


London calling!

CZ:
Jako obyčejná holka támhle někde od Hořic v Podkrkonoší jsem měla tak maximálně ony pubertální sny o tom, jak jednou potkám svoje slavné idoly tváří v tvář. No puberta už mě přešla, růžový brýle taky nenosím a vím, že bejt zblázněná do nějaký celebrity je ujetý, ale sny jsou sny...a Robert Downey Jr. je Robert Downey Jr.

ENG:
Me as an ordinary girl from small town somewhere in Czech Republic had only those silly naive teenage dreams about meeting my heroes face to face. Now I'm not teenager anymore I don't wear pink glasses and I know to be crazy about some celebrity is much ado about nothing but dreams are dreams you know...and Robert Downey Jr. is Robert Downey Jr. :D.

CZ:
Teď žiju půl hoďky vlakem od Londýna a když jsem zjistila, že Robert se svejma kámošema bude 21. dubna na premiéře Avengers: Age of Ultron, řekla jsem si: "Holka, tam musíš!"

ENG:
Now I live just half an hour by train from London so when  I found out Robert and his mates will be in Avengers premiere 21/4 I said to myself: "You gonna have to go, girl!"


I'm ready do go!


CZ:
My Češi nejsme zrovna takoví ti typičtí nadšenci, než bychom bojovali za to co si přejem, o čem sníme, tak radši sedíme doma na zadku, je to pohodlnější. No a tak mi někteří řikali: "Jako ty fakt hodláš strávit celej den čekání na nějaký americký týpky, seš prdlá." No, ani moc ne, na premiéře jsem potkala "prdlejší".

ENG:
Czech people are not too much enthusiastic about many things and they rather stay at home instead of to go out and fight for they dreams, so some of them said to me: "Are you really going to stay whole day long waiting in a crowd  for couple of American guys? You're just crazy. "
Actually I wasn´t. There where crazier ;).






CZ:
Přišla sem do Wesfieldu na Shephards Bush (to je takovej megaobchoďák s megakinem) kolem půl jedenáctý ráno a už tam bylo mrtě lidí čekající, kecající v kostýmech hrdinů komiksů od Marvelu...Fanoušci z celýho světa. Někteří tady čekali od 4 od rána, některý tady dokonce dva dny zakempovali :D. Bohužel já sem ráno musela ještě do práce, ale v tom davu na mě ještě nějaký dobrý místa zbyla!

ENG:
I came to Westfield in Shephards Bush about 10:30 AM a there were already a lot of people waiting, sitting, sleeping, chatting, wearing costumes of Marvel´s character. The fan was from over the world. Some of them came at 4 AM,  some of then even camp in front of Westfield for two days. I worked at morning so I came before lunch and fortunately there were still some place for me.

It´s all about the FANS


CZ
No a abych si ukrátila čekání, ptala jsem se fanoušků na jejich oblíbenýho Avengera. Chtěla jsem to původně publikovat jako anketu, ale vsadím se, že jsem si stejně opsala blbě jejich jména, takže by to byl trapas :D. Tak to aspoň trochu zrekapituluju. K mému údivu většina přítomných holek zbožňují Captaina Americu (nebo sakra jak to mám sklonit do češtiny :D). Prej protože je strašnej dobrák a vůbec by si takhle představovali ideálního chlapa: bojuje za spravedlnost, je gentleman a navíc pěknej, OK, ale já vždycky byla na rebely...jako je Tony Stark. Spousta se mnou naštěstí souhlasila :).

ENG:
When we waited for the stars, I asked fans who is their favourite Avengers superhero. I wanted to publish their fist name and the answer but I´m not sure if I wrote their name down correctly there were too crowdy. But maybe it will be better if I'll sum up it shortly :). To my amazement the most of the girls had chosen Captain America as their most favourite Avenger because he is simply a good guy in every respect. He always fight for justice and he is also adorable goodlooking gentleman. OK, but  I have always loved rebels...like Tony Stark. Fortunately, there were a lot of them who agreed with me :)


Avengers are here

CZ

A čekání je konec. Jsou tady. Sakra, jsou všichni úplně úžasní. Dav se na mě zezadu tlačí, já tlačím do chudáků předemnou, je to šílený! Každej chce autogram, dotknout se jich, udělat si selfie, vyfotit si je, aby si jich hvězdy všimly.
Všichni herci vypadaj přesně tak, jak jsem si je přdstavovala, jenom Scarlet (což je mimochodem můj ženský idol) má divnou hlavu v tom novým účesu a je vyhublá. Já chci zas její křivky! A Robert...krásný, úžasný, sexy, dokonalý, ale já mám blbej pocit. Nemůžu nějak svýmu mozku vysvětlit, že stojí přímo přede mnou a že je z masa a kostí. Cítím se, jako bych si prohlížela doma fotky na monitoru svýho počítače. Blbej mozek, blbej! Takže jsem si ho tak ve skutečnosti tolik neužila, ale to je aspoň dobrej důvod jít na další premiéru za rok, bude Captain Amarica 3, kde bude i Rob :).

ENG:
And waiting was over. They are here. F**k, they´re gorgeous all of them. Crowd is pushing me  I'm pushing some poor people in front of me against a barrier. Madness. Everybody wants an autograph, to touch them, to make a selfie, to take a picture, to be noticed. 
All the actors are looking exactly as I have imagined them only Scarlet (my woman idol) is bit weird maybe because the new haircut and she is too skinny. I want her curvy again! And Robert...amazing, gorgeous, absolutely handsome, sexy, but I have these strange feelings. I simply can't explaint to my brain : "He is standing in front of me...real." I'm just feeling like I´m watching him on pictures on my computer screen and then he is gone. Stupid brain, stupid! I didn' enjoy him as much as I wanted but at least I have a reason to go again next year (it will be premiere of Captain America 3: Civil War).


And there are few pictures I took, enjoy :)!





Paul Bettany - Jarvis/ The Vision

Paul Bettany - Jarvis/ The Vision



Chris Hemsworth - Thor

Chris Hemsworth - Thor



Elizabeth Olsen - Scarlet Witch

Elizabeth Olsen - Scarlet Witch



Jeremy Renner - Hawkie

Jeremy Renner - Hawkie




Aaron Taylor-Johnson- Quicksilver



Robert Downey Jr. - Iron Man 

Robert Downey Jr. - Iron Man

Robert Downey Jr. - Iron Man

Robert Downey Jr. - Iron Man



Scarlett Johansson - Black Widow

Scarlett Johansson - Black Widow




Mark Rufallo - Hulk

Mark was the nicest man there and he winked at me ;)!

Mark Rufallo - Hulk




Andy Serkis - Ulysses Klaue



Tereza Black





5 komentářů:

  1. Black Widow, Thor a Ironman? :O Páni, jednou bych je též chtěla potkat. Jsou to nádherní lidé a BW je jedna z nejlepších žen, co mají superschopnosti. V dobrém ti závidím... :) Potkat se s nimi muselo být fakt nádherné.
    Btw.: Na další díl Captaina se neskutečně těším, protože to je ten, který mi tu chyběl! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to opravdu úžasný, Captaina trojku se těším, hlavně na ten konflikt s Tony Starkem :)!

      Vymazat
  2. No to je parádní Tery :-) také jen tiše závidím ! budu muset ostražitěji sledovat své oblíbence, protože takovéto příležitosti ve většině případů propásnu :-D ať jsem kde jsem :o)

    mylifeisway.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat