2014/12/20

My Favourite Christmas Songs

Každý rok je pro mě čím dál tím těžší cítit vánoční atmosféru a svátky si v klidu užít. Co mi ale vždycky pomůže jsou vánoční písničky. Pojďte se se mnou společně podívat na mé nejoblíbenější!

Every year it becomes increasingly difficult to feel real Christmas atmosphere for me but what still works are Christmas songs. There is a list of my favourites!


Lily Allen Somewhere Only We Know

Cover songu, který původně nazpívala britská kapela Keane, vznikl v roce 2013 pro vánoční reklamu obchodního řetězce John Lewis. Je to v současnosti moje nejoblíbenější písnička, kterou bych si mohla pouštět pořád dokola. Má úžasný text a neskutečně mě dojímá...a ten klip!
Kdo chce vidět původní reklamu od Johna Lewise (bez záběrů z backstage), najdete ji tady .




Tom Odell - Real Love

Tahle úžasná písnička byla pro změnu ve vánoční reklamě Johna Lewise pro letošní rok. Ano, je to ta s tučňákem, co jsem postovala v článku o vánočních reklamách v UK :). V originále to zpívali The Beatles, vůbec ten song od nich neznám, ale verze Toma Odella mě dostala!





Judy Garland - Have Yourself a Merry Little Christmas

Míváte taky o Vánocích takovou zvláštní tesknivou náladu? Já taky! A tahle písnička mě vždycky rozbrečí, Judy Garland má neskutečný hlas!





Christmas Time is Here

Ten dětský sbor! Krása! A taky mě ta písnička strašně dojímá




Mariah Carey - All I Want for Christmas is You

No tak bez Mariah Carey by to o Vánocích nebylo ono, že:)?




A která se Vám líbí nejvíc? Napište mi:)!

Napište mi, i kdyby vám nefungoval některý z odkazů, napravím to!

Pa

Tereza Black

2 komentáře:

  1. Ahoj! dííky za tvůj blog, dnes jsem na něj náhodou narazila a přelouskala ho během pár minut :D zaujala mě totiž fotka tebe v parku, a řikám si, že by Knole? my jsme tam taky byli s přítelem, jsem už přes půl roku doma a díky tobě a a vůbec internetu se musim pořád usmívat když to tu všechno čtu, vzpomínám a strašně se mi stýská :( můžu se zeptat kde bydlíte? váš dům vypadá ještě 100x víc fancy než byl ten náš :D my jsme byli v Sevenoaks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj :)! Děkuju moc, fakt jsi mě potěšila, jsem ráda, že moje články u tebe vyvolávaj příjemnou nostalgii :)! My jsme v Sundridge (to je vesnice asi 5 km za Sevenoaks, jj, je to tady takový "menší" panstvíčko, no :-D. A taky jste byli jako aupair couple? Jak se vám tu líbilo :)?

      Vymazat